.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت چندباره نبویان از مشایی برای مناظره

به گزارش شمال نیوز حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از جمله شاگردان علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دعوت شریف زاده از مخالفان جریان انحرافی برای مناظره، گفت: اگر آقای شریف زاده معتقد به بینش عرفانی آقای مشایی است و معتقد است که ایشان صاحب فکر است، رضایتش وی را برای مناظره جلب کند.

وی افزود: بنده برای چندمین بار پیاپی اعلام می‌کنم اگر آقای مشایی خود را صاحب فکر می‌داند، آمادگی مناظره با ایشان را در حضور رسانه‌ها را دارم. و من فقط و فقط با شخص مشایی مناظره می‌کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

به اميد صداقت از طرف شمال نيوز 26 خرداد 1391

اگه اين سيد مازندراني عزيز و دوست داشتني به باورهاي خودشان يقين دارند نبايد برايش فرقي كند كه با آقاي مشايي مناظره كند و يا با حامي مشايي ( كه حجت الاسلام شريف زاده باشند) زيرا اولا كه: در نهايت طرف سوم - كه ما مردم باشيم - بايد قضاوت كنيم  و روشن شويم و دوم : حجت الاسلام شريف زاده بيان كردند كه اين افكار آقاي مشايي را ٣٠ سال است كه من باور دارم!! يعني اين افكار متعلق به آقاي مشايي تنها نيست بلكه افكار اقاي شريف زاده نيز مي باشد.  سوم : نفوذ مكتب مشايي است كه دارد بين حوزويان خودش را نشان مي دهد كه مطمئنا ناخوشايند است و نياز به درمان مستدل دارد 
 در ضمن آقاي شريف زاده آنچنان به باورهاي خودشان پايبند هستند كه بيان كردند : " كسي با من مناظره نكرده ، نمي كند و نخواهد كرد" 

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.